søndag 1. juni 2008

Gratulasjoner igjen

Gratulere til alle som bestod orienteringen i dag og til meg selv, som bestod fysisk test.

De som har bestått orienteringen er Sven Magnus, Johannes, Kristin T, Krissi og Kristin M.

Det var bra jobba i varmen!!!

For de som ikke vet, så er orienteringsprøven/fysisk test på 15 km. Denne skal gjennomføres på 5 timer.

På orienteringsprøven er det 6 poster. 3 er punktorientering og 3 poster skal man finne ved hjelp av kartreferanser. Det er 1: 50 00 kart vi bruker og gps er ikke tillatt.

Her er ruta vi gikk. Stedet er Tjålandsfjella, med bl.a Ulvarudla :
(PS - jeg gikk med gps fordi jeg var oppe til fysisk test ikke orientering ;-)



Her er 4 av oss sine veivalg. Johannes er grønn rute, Sven Magnus blå, Krissi lilla og jeg rød.
Min rute er fra GPSèn, men de andre har tegnet inn ruta si sånn ca i etterkant:




3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere med vel overstått fysisk test.

Anonym sa...

Gratulerer med bestått fysisk test! :)

Tone sa...

Tusen takk!
Det var en fin, men varm tur i et flott terreng!!!
Greit å kunne kombinere min egen fysiske test samtidig som jeg legger ut poster til orienteringsprøven for dere andre ;-)

Men nå har forkjølelsen fått overtaket... Merket at jeg nøs og nøs på lørdag og natt til mandag kom feberen, som om det ikke var varmt nok... puuhh..