torsdag 27. oktober 2011

En liten oppsummering

Det har vært noen hektiske uker... Så det har ikke blitt trening på Isi.
Det har vært klargjøring og vasking av leiligheten her og nå er den solgt, til en veldig god pris (ca 2 mill mer enn jeg gav for den for 15 år siden...) Godt å få det unnagjort.

Men det var på hengende håret. Jeg startet nemlig forrige uke med en rygg som streiket... da var det umulig å få vasket og ordnet noe som helst. Og som om ikke det var nok fikk jeg tirsdag omgangssyke.. Heldigvis at jeg hadde ordnet og ryddet vekk masse tidligere. Dermed gikk det greit å kun bruke lørdagen og litt søndag. Ryggen var mye bedre lørdag så alt ble reint og skinnende. Visningen gikk veldig bra og 10 stk stod på "interesselista" samt 2 stk som hadde ansinitet i Stavanger boligbyggelag. Etter budkrig mandag formiddag, var det allerede avgjort 13.20 og jeg kunne puste lettet ut  :-))

Gikk også glipp av 2 leteaksjoner denne uka... typisk.... :-(
Først fordi jeg var vond i ryggen og så en noen dager etterpå, men da var jeg på tur med gode kollegaer i Lysebotn, og hadde verken bil eller hund tilgjengelig.

Må få lov å GRATULERE Bjørn og Krimp med funn av den savnede dama på den ene av disse to aksjonene. Bra jobba og ekstra kjekt når det er NRH som gjør funn:



Her er også noen bilder fra den fine turen innover Lysefjorden med kollegaene mine:

Det blåste skikkelig mye:

Preikestolen ser liten ut fra sjøsiden:

Med zoom:

Her er verdens lengste trapp. I flørli er det 4444 trappetrinn oppover fjellet.
Les mer her


Kjeragbolten ses bare som ein liten ert der oppe i skaret:


Øygardstøl, også kalt "ørneredet" ses høyt der oppe:


Lysefjorden sett innenfra Lysebotn:



Ingen kommentarer: