tirsdag 16. desember 2008

Snikende ulumskheter i lufta...?



Jeg er angrepet av noen snikende bakterier eller viruser.... Er blitt "helt sylta" som vi sier her borte.
Den eneste treningen jeg får de neste dagene er vel å strekke armene ut etter papir, samt litt kastetrening mot bossbøtta etterpå...
Ja, også litt "hostetrening" da... Det føles som en "maraton økt" etterpå... :-(

Men det var tross alt bedre dette kom denne uka, enn neste, så nå må jeg bare holde ut etpar dager, så er vel snart alt bra igjen tenker jeg :-)

7 kommentarer:

Gro sa...

Uff, velkommen i klubben, nå er det femte dagen for meg.... men det må jo snart ta slutt.

God bedring! : )

Aud Venke sa...

Eg får seie som eg skreiv til Gro. Sånn går det når de spring rundt i bare blondene :-) (for uinnvidde Gro og Tone hadde ein tur til Veraland der dei visstnok var lettare påkledd jmfr Gro og Majas blogg).

God betring!! Det blir alltids jul.

Tone sa...

Takk dokker... og ja, me skulle nok ikkje ha kledd av oss så mye på den turen...hi..hi.. :-)

Men 5 dager Gro, det va lenge... :-(
Håpe det går raskare med meg, for det e så kjedlig å være sjuk...
Takk og pris at eg orke å mega meg bort te datamaskinen litt innimellom soving og lesing...
Ka gjorde me før i tiå når me va sjuke..? Det var vel TV titting, men gu kor mye "dritt" de sende der om formiddagen..

Anonym sa...

Så ergelig! Men du er som du sier forhåpentligvis frisk til jula igjen. God bedring! :-)

Anonym sa...

God bedring!

Kristin M sa...

God bedring. Ikke kjekt å være syk.
Hilsen Kristin og Athena

Tone sa...

Takk for hilsenene :-)
Nå går eg på "veggene" snart...
Er blitt mye bedre så i morgen skal eg på jobb, heldigvis!
Så får me se hva eg klare å gjør i helgå...