lørdag 30. oktober 2010

C kurs del 2

Denne helga er jeg instruktør på siste del av C kurset. Det er 4 deltakere som alle har bestått søksoppgavene på spor og rundering - bra jobba! Gøy å se at det var stor fremgang fra forrige C samling. Vi var også denne gangen i Vigreskogen, og været var bra, ca 11 grader og opphold/solglimt.

Ryggen min var enda ikke helt bra. Men Hugo, vår lokale medisinmann.. hadde voltaren i bilen. Fikk to tabletter og det ble litt bedre, eller var det et forsøk på instruktørdoping...he..he..??

Fikk to små økter med Isi. Tok ikke sjansen på spor med den ryggen min... men en gøyal rundering er også bra!  Valgte "valpeskogen" der det var enklest mulig for meg å gå.
Første økta kun funn. Løypa her er ca 200 m. Rett i lek og full pinne... ikke mer å si egentlig.

Andre økta i samme skogen, 200 m, melding og 2 funn. Gikk så det "kosta". Isi e i storform  :-))) 

På slutten av dagen bestod Alena "fri ved foten" og vi fikk beskjed om at Aud og Mist hadde fått innstilling til A - bra jobba og en fin avslutning på dagen. 

Tok en liten runde med lufting etter at vi var ferdige, og dette ble resultatet... en hel hundebæsjepose med traktkantarell. Det var igrunnen behagelig å legge seg på alle fire og plukke sopp... godt ingen så meg :-)

Ingen kommentarer: