onsdag 23. september 2009

Trening på Sviland i høstvær


Ja, høsten er definitivt kommet... I dag har det pøsregnet og det kom noen skikkelige byger innimellom. Men da treningen startet kl 18.00 ble det opphold og vi hadde opphold hele tiden :-), men mørkt blir det nå. I 8 tiden var det nesten helt mørkt...

Jeg ville rundere igjen i kveld og Jørn og John gikk og gjemte seg et sted mellom starten og krysset, ukjent for meg.
Isi fant Jørn på tredje slaget, selv om han egentlig lå lengre uti løypa. Isi dro her laaaangt frem, mulig det kom en trekk fra der han lå. Hun fikk gå rett i lek i dag.
Vi måtte gå tilbake for å dekke andre siden og sendte 3 el 4 slag kun på høyresiden før vi igjen var ajour med terrenget på venstre side.

Full fart ut:


Like før krysset fant hun også John etter et langt slag frem - hun jobbet bra! Kun et sted sleit jeg litt og måtte sende flere ganger før jeg syntes hun gikk langt nok ut.
Da John var funnet gikk Jørn ut på venstresiden og Isi kom fra John, passerte meg og føyk ut og fant Jørn. John trakk opp på haugen og Isi fòr over midtlinja og fant ham fint.

Her er Isi i full fart på vei opp haugen for å finne John:



Avsluttet med to blindslag som gikk riktig bra, før jeg kastet ballen opp i et tre.... Skulle bare belønne Isi da hun kom inn og vi skulle avslutte, men klarte selvfølgelig å hive ballen (med snor i..) slik at den hang seg opp (typisk jentekasting... jeg setter alltid noe fast i trærne...).
Men heldigvis klarte Jørn og John og få den ned igjen :-)
Vi runderte ca 500 m.

Ingen kommentarer: