tirsdag 30. juli 2013

Video av grus - og asfaltspor

Først et grusspor som har liggetid på ca 30 minutt. Sporet var blitt krysset av en turgåer med hund... Emma starter bra, synes jeg. Kunne ikke legge merke til hvor mannen gikk over sporet! Ca midt i, der jeg regnet med at vi var kommet over krysset, klikker jeg og belønner. Etter det går hun ikke fullt så bra, synes jeg. Så det bedre når jeg fikk se videoen.

 Burde nok ikke klikket der, eller gjort det og stoppet etterpå! Kanskje hun blir litt ukonsentrert av å bli avbrutt, selv om det er belønning? Eller var hun litt oppe med nesen der hvor krysningen var? Synspunker noen?



2 asfaltspor, liggetid 5 minutt.
Har bare gått vanlig, uten vann/fertssprut el lign,
kun noen få krittmerker for å markere hvor jeg gikk:


Her hadde akkuratt en syklist syklet langs sporet... så det var litt mer "virring" her:


Ingen kommentarer: