lørdag 27. august 2016

Søk i vann

Søndag 21 august ville jeg prøve søk i vann helt på "egen hånd"...  Etter treningen i Nesbyen, der vi hadde instruktører med oss hele veien, har det ikke blitt tid til vannsøk. Min søster Gro var med å hjalp meg. Det mest spennende var om jeg ville få til den tekniske biten, med dregg, snorer, flytekorker, opp/nedheising osv...

Emma husket ivertfall hva hun skulle gjøre og synes jeg fikk sånn brukbart til den tekniske biten også. Dette skal vi gjøre mer av!

Vi var på Hestnes i Hafrsfjord, der er en molo som tar av for vinden og forholdsvis lang strandlinje slik at vi kunne flytte søkene etterhvert.

Her starter vi: "Pass på"!


Emma tar fine buer og er lett å kalle til seg, slik at vi dekker "terrenget":


Plutselig kom det noen folk og satte seg rett ved gjenstanden...
Men Emma fant den allikevel!
 

Flyttet oss litt lengre bort, her blåste det litt mer:


Ingen kommentarer: