torsdag 17. desember 2009

Rundering i iskaldt vintervær

Vi var 4 stk fra lag 2 på trening onsdag kveld. Det var kaldt, et par minusgrader. Heldigvis ikke den vinden dem meldte tidligere...

Isi fikk en kjempegøy økt. Flinke figuranter (Ghita og Ritva) som var "harer". Gikk en blanding av funn og blindslag. Runderte 400 m. Ingen påvirkning, kun "harer" på alle funna, bortsett fra et der Isi fant sporet til Ritva og kom litt overaskende på henne, fra en annen kant enn forventa, tror jeg :-)

Hadde forresten en "blemme" selv da... skulle la figuranten løpe på plass når Isi var på andre siden, og så sendte jeg figuranten fremover og så ut... Kom på det i det jeg gjorde det - dette er jo KJEMPEDUMT.... Isi trekker jo fremover og kom inn foran meg og på sin vei tilbake til meg, finner hun sporet - selvfølgelig.... Er det mulig...?????!!!! Hvor er hjernen - på juleferie...!!??!!
Jeg er ikke vant med å la figuranter løpe ut sånn underveis (med egen hund), men uansett... Etter den tabben lot jeg Hugo styre hvor figurantene løp ut :-D. Bra jobba Hugo!!!

Ellers gikk runderingen fint. Ser tydelig at hun har mer motivasjon og økt fokus utover nå, så "haremedisinen" og "oppgiringen" har tydeligvis funket bra. Gikk rett i belønning i dag også, og selv om bittet henger nede er det ingen bittsnapping i starten, selv om hun har fått mye mer påvirkning og "liv" i runderinga de siste ukene. Heldigvis! Jeg var jo redd for at feilmeldingen, som har vært borte et år nå!, skulle komme tilbake, nå som jeg skulle gire henne opp mer :-)

Da vi var ferdige tok Isi like så godt et isbad i en sølepytt.... Brrr... så litt kaldt ut ja, men hun virket fornøyd med nedkjølingen :-)

Til slutt en liten videosnutt av en typisk flat... e dem ikkje sjønne:


Ingen kommentarer: