torsdag 2. august 2012

Første høsttrening

Onsdag 1 august:
Vel, det er vel kanskje sommer ennå... men ferien min er slutt så for meg er det høst. Også ifølge værmeldingene...

Etter å ha vært på 3 leiteaksjoner de siste 14 dagene, ønsket jeg at Isi skulle få et lite teigsøk med flere funn.
Vi var på Dale og 4 figuranter ble utstyrt med godbiter. Teigen var ca 50 m på hver side av stien (et stykke av stien) oppover mot Dalevann. Vi fant alle 4 i løpet av ca 20 minutt, tror jeg... Kjekt å være igang med trening igjen.
Det var overskyet, men varmt. Isi blei nok også varm for hun tok seg et skikkelig gjørmebad på vei tilbake mot bilene. Så etter treningen gikk vi ned til sjøen for å få av sørpa... :-/  
Og selvfølgelig klarte jeg å vrenge foten... Auuu... det var skikkelig vondt. Og i dag, torsdag, var det enda verre. På med støttebandasje og ta det med ro...  Liten tur i dag. Kjekt med hage da, så kan Isi ivertfall få godbitsøk :-)

Arkivfoto

Satse på at det er bra igjen om ei uke, for da er vi på treningssamling på selveste Hardangervidda!!! Det er skikkelig flott treningsterreng. Gleder meg!


Her er et gammelt bilde (ca 1996 el 1997), et av de første årene vi hadde Dyranutsamling. 
Endel av gjengen samlet:



Ingen kommentarer: