torsdag 26. mars 2015

Onsdagsrundering på Dale

Det blir lysere kvelder og i kveld ble nesten alle ferdige med sin økt før det ble helt mørkt! Neste uke er det enda lysere siden vi får sommertid til helga :-)

"Sola snur"!


Emma skulle få gå litt tomt før funn. Det ble ca 10 -11 blindslag som gikk bra og i full fart som vanlig.
Nede ved bekken finner hun første figurant og på andre siden finner hun andre figurant. Deretter tas begge figurantene inn og jeg trener noen meldingsmomenter med løsbittet. Bl.a trenes det på at selv om jeg gjør "rare" ting på midtlinja, så skal hun komme inn og rundt meg med bittet, bla så kan jeg stå og vifte med amer og bein, hoppe, er snudd litt fra, står stille rett mot osv. Hun slapp bittet noen ganger og måtte da komme inn på ny. vekslet på å ha henne hos figurant og så inn til meg, samt å sende henne mot figuranten. Dette gjør jeg på slutten av økta, slik at hun skal være litt sliten. Siste funnet var figuranten på midtlinja og jeg ute i skogen. Emma løp opp på grusveien , tok løsbittet og kom til meg som stod på en litt kronglete plass. Fin melding!

Ingen kommentarer: