lørdag 9. mai 2009

Gratulere med A sporet John!!!


Der var John og Odin i boks med både spor og rundering før hovedkurset :-)
4 gjenstander og slutten på 20 minutter, knallbra jobba gutter!!!
Lykke til med ukas arbeid på hovedkurset i Midt Norge!!!



Prøveleder Kristin U hadde laget en liten praktisk sporoppgave til Isi og meg. Så mens vi ventet på at John skulle bli ferdig med sporet sitt gjorde jeg min "oppgave".
Det var en dame fra foreningen "De med to sko"... som hadde mistet begge skoa sine. Det er jo krise for "de folka" så begge skoene samt en verdifull hårstrikk måtte finnes, raskt....
Den ene skoen var observert bak en stein, så jeg tok sporoppsøk ved den. Isi slo på sporet og vi durte avgårde, mest i myr... Etter ca 200m fant Isi strikken (puhh...) og etter ca 450 m fant vi den andre skoen (dobbel puuhh...). Nå blir nok dama glad ;-)

PS! bare ikke fortell henne at jeg lot Isi leke litt med skoen..., jeg hadde nemlig mistet pipedyret underveis i sporet, men en sko gjorde også nytten som leke :-)


Etterpå dro jeg og Isi til Oltedal for en ny runde med massasje for Isi. Det var tredje gangen nå, og jeg ser at Isi har hatt godt av dette. Hun har blitt mye "mykere" i musklaturen og en stram "streng"/muskel, som ligger på innsiden av låret, er nå mye mer elastisk og myk.

5 kommentarer:

Fru Sko sa...

Tusen takk for hjelpa, jeg ble kjempeglad, og kunne ikke se at noen hadde lekt med skogen min!

Tone sa...

Det var fint, fru Sko :-)
Bare si fra neste gang du mister skoa dine, så skal vi nok finne dem igjen :-)

Håper at den verdifulle hårstrikken (med gulltråder...) også er like hel. Isi apporterte den, men hun tygde ikke på den...

Sonja sa...

Tone, for uoffisielle meldinger til deg, hvor går jeg..

Tone sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tone sa...

Hei Sonja!
Du kan sende meg mail, tone-larsen@lyse.net eller ringe på tlf 95743458