fredag 11. mai 2012

Sporonsdag

Onsdag var lag 2 på Dale. Jeg måtte først på dugnad med jobben, og kunne ikke være på Dale før nærmere 19.30. Men siden jeg sluttet tidlig på jobb, dro jeg  til Dale i 14.30 tiden og la ut spor til Gro Elin og meg selv.

Sporet var blitt 5 timer da vi startet. Når jeg må gå mine egne spor, sørger jeg for at det ivertfall er noen utfordringer for Isi... Så denne gangen gikk jeg etterhvert ned blandt noen gamle bygg, langs grusvei to ganger og jeg la noen gjenstander på uvanlige steder/høyt oppe og ikke nede i sporet.

Da vi startet hørte jeg stemmer oppi klatreveggen og da regnet jeg med at de hadde krysset sporet mitt et sted. Det stemte godt det, og det vises tydelig på Isi at her er ferskere krysning. Hun markerte tydelig ut til siden, men var raskt inne på mitt spor igjen.

Her er første gjenstand. Isi fikk ferten av den bak steinen og startet å sirkle. 
Det tok faktisk litt tid før hun løftet nesen og blikket fra bakken:

En annen gjenstand lå på bakken midt ute på ei mark:

En liten videosnutt fra asfaltplassen

Langs grusveien:


Her ligger det en gjenstand oppå bordet:


Sporloggen:

Ingen kommentarer: