søndag 2. desember 2012

Leiteaksjon ved Hålandsvatnet og Stokkavatnet

Torsdag var jeg på NRH styremøte. Mens vi satt der og diskuterte kom det melding om en leiteaksjon. En dement mann på 61 var savnet fra sitt hjem.
Vi fikk gjort unna etpar hastesaker og så avsluttet vi møtet fordi det var flere hundeførere der som ville delta på leteaksjonen.
Jeg hadde ekstra klær i bilen og fikk skiftet hos Helen og lånt en ulltrøye av henne, det eneste jeg ikke hadde i bilen...
Var framme ved oppmøtestedet litt over kl 21.00 og fikk tildelt søkeområde, Golfbanen ved Stokkavatnet. Så da kjørte jeg avgårde. Da jeg hadde kommet fram og akkuratt tatt Isi ut av bilen, kom det telefon om at mannen var funnet i god behold i Stavanger, av en politipatrulje.

Foto: Stavanger Aftenblad


Les mer i Stavanger Aftenblad.

Fredag kom også en alarm om en pågående aksjon på Stord. Det var den tredje aksjonen denne uka... Jeg måtte være på jobb og kunne dra opp på kvelden. Heldigvis kom den savnede til rette.

Ingen kommentarer: