tirsdag 8. april 2014

Campingvogneier...

I november 2013 kjøpte jeg ei lita campingvogn. Nå på lørdag, 5 april, hentet jeg den i Årdal, Hjelmeland. Min søster Gro var med + hundene, og vi fikk en kjekk tur/retur Årdal!


Måtte stoppe for litt hundelufting og fotosession...


Den veier ikke mer enn 760 kg og er lett å ha bak bilen! Den skal ikke stå et fast sted, men brukes når jeg drar på kurs, samlinger, ferier osv. Gleder meg til å ta den i bruk. 

Jeg har også tatt B 96 lappen, siden vogna (+ totallast/vekt) og bilen var 5 kg over grensen for et vanlig B sertifikat. Da fikk jeg noen timers kjøring med stor tilhenger og fikk øvd på rygging samt mange gode tips ift kjøring med tilhenger/campingvogn. Det var veldig nyttig, og da jeg skulle rygge vogna på plass, gikk det som smurt! 

Noen bilder innenfra, fra Finn-annonsen:




Adria Althea - her er hele Finnannonsen.


Ingen kommentarer: