mandag 9. februar 2009

Min første trugetur


Mandag kveld "listet" jeg og Krissi oss ut i mørket for å prøve de nye trugene mine.
Det var en flott månelys kveld, kaldt også, minus 6...bbrrr... På Forus er det bare 2 minus nå ;-)


Det gikk greit å få trugene på beina og så var det å prøve. Litt vanskelig fordi det var på grusvei... først, selv om det var snø. Så over noen hauger med jord? Da vi kom ned til mykere terreng gikk det bra, selv om det var litt lite snø til å få den STORE trugeeffekten.
Men vi klarte oss bra, både Krissi og jeg. Vi var riktig flinke!
Så da er det sant det som sies : Kan du gå, kan du truge...!!!

Nå vil vi ha SNØ SNØ MERE SNØ.....






Så var det Krissi sin tur. På med dem:


Dette går jo strålende:

3 kommentarer:

Gro sa...

He he, må le litt av dokker to. Syns eg ser dokker tusle avgårde med prøvende skritt på trugene i bekmørket.
Sjøl har eg bare prøvd noen skikkelig gamle svære "bambustruger" eller noe slikt. De så ut så to svære tennisrackerter, der du måtte gå med beina laaangt fra hverandre. Det var iallefall ikke lett....(sikkert litt bedre de nye flotte du har) Dokker e så flinke altså, he he.
Det neste må vel bli å ha de på når du går et sylferskt spor med Isi....... he he, det hadde vært kjekt å se på.

Anonym sa...

Vi fant faktisk ut at det gikk an å springe med dem, men faren for tryning ble plutselig tredobla! :-) Så påvisning / spor med truger er definitivt risikosport!

Tone sa...

Ja, DET hadde nok vært et syn... (å gå spor eller påvisning med disse).
Da hadde jeg garantert tryna.
Nei, det blir nok bare "gåing", og hvis jeg bruker de på frittsøk og får melding, må nok Isi bindes fast rundt magen og så GÅR vi på påvisning :-)