torsdag 26. februar 2009

Utfordringen...

Ble utfordret av Gro:

Her er oppgaven:

(På datamaskinen). Åpne mappa "Mine bilder" (eller hva navnet på den mappa som du har bildene i, heter)
Her har du trolig mange mapper (eller er alle bildene uten mappe..?). Åpne den 4. mappa.
Finn det fjerde bilde i denne mappa.
Legg det ut på bloggen din og skriv om det.
Inviter fire til å være med på utfordringen. Link til de i bloggen din og la de få vite at de er utfordra.
PS. Er dette bilde et personlig du ikke vil dele med noen, så bruk fornuften og ta et av de andre. Vi vet jo ikke at du tok bilde fem i steden ;).


Her er bildet jeg fant:



Det var bare et bilde i den mappa... og det ble tatt 18 mai 2008 på orienteringstur i Brekko!
Sjelden vi har snøvær her i mai...
Det er min søster Gro og goldenen Maja som er på bildet. Det hører med til historien at 17 mai hadde vært aldeles nydelig med godt og varmt vær. Samt at de som var på trening på Sviland denne dagen (18 mai), kunne melde om sol og deilig vær...
Brekko ligger ikke så langt fra Sviland (noen mil), men noe høyere, ca 400 m.o.h. der vi var da bildet ble tatt. Vi hadde heller ikke utstyrt oss med vintertøy som vanter og lue og jeg synes å huske at vi ble litt kalde...

Jeg utfordrer nå Ghita, Aud, Heidi og Gro Elin til å gjøre det samme :-)

1 kommentar:

Gro sa...

Stiiilig bilde det!
Husker det var beinkaldt, ja.