mandag 12. oktober 2009

Deilig søndagstur i Brekko

Søndag sov jeg til kl 12.30.... hadde nok litt å ta igjen etter leiteaksjonskjøreturen lørdag morgen.
Men ut på tur må man jo uansett, så jeg og Gro reiste igjen til Brekko. Var fremme der litt over kl 14.00. En nydelig dag fikk vi. Tok noen orienteringsposter også (liksom i samme slengen...).
Vi var ute og gikk i 4 timer, det gjorde godt.

Vi startet ved skiskyterbanen:


Gro sin tur å finne neste post, hmm...hvor er vi...hvor skal vi..??
Neida, du er blitt riktig flink til å finne frem på orienteringskartet:





Skal vi se, orientere kartet...ta ut kompasskurs osv:


Alle postene lå oppe på koller/topper. Her er Isi på en av dem:


Gro og Maja koser seg:


Søte Isi:


Litt tett innimellom, her er det bare å ta armene foran hode og gå på:

SOPP... massevis av sopp (piggsopp). Må ha dem, bare må ha dem...
(selv om de vokser inni den tetteste granskauen og jeg måtte krype på alle fire...)


Noen var kjemestore:


Flere bilder her.

PS! Hvis flere skal opp her å finne poster, en post, nr ? (skal finne det ut), lå på feil kolle...

1 kommentar:

Gro sa...

He he he, eg ler ennå når eg tenke på sopp-plukkekrypingen. Tror forresten eg har litt teflonhjerne når det gjelde orienteringen. Det "prelle litt av" når det blir for lenge mellom hver gang. Ehhh- koss va det nå igjen, he he.

Kjekt e det iallefall uansett!!