onsdag 17. mars 2010

Bra rundering igjen :-)

Dale er en idyllisk plass. Bildet er tatt tidligere i
vinter fra en topp litt lengre opp i lia

Vi var en liten gjeng på Dale onsdags kveld. Isi gikk igjen en flott rundering. Tror vi er klare for å prøve en lang rundering nå på lørdag. Slik jeg har sett henne nå, den siste måneden, så tror jeg absolutt hun er klar for det, krysser fingre og tær ivertfall :-)

I kveld ville jeg hun skulle få endel funn siden hun gikk 400 m tomt på lørdag. Startet med "speedrundering" som gikk knallfint. Ca 2-3 funn på hver side, før jeg trakk inn figurantene Bjørn og Ritva. Nina var allerede sendt litt fremover. Så noen fine blindslag ( 4-5) med god motivasjon og driv før hun fant Nina. Så "speedrundering" igjen 2 funn på hver side. Avsluttet etter ca 350 m.

Blir spennende å se om hun er i form til en lang rundering på lørdag. Da er det bare en innstilling jeg må ha, før vi igjen er klare for nye prøver - forhåpentligvis med en frisk hund denne gang :-)

1 kommentar:

Ghita sa...

Høres jo bra ut! Lykke til på lørdag Tone (og Isi ;)