tirsdag 17. september 2013

Rundering på Alsvik og i nytt terreng for Emma

Forrige onsdag var vi på Alsvik. En varm fin kveld og det var endel folk ute på tur. Men det gikk fint, de fleste gikk ikke den grusveien vi brukte som runderingsløype.
Isi fikk et spor som Kjell Ove la ut. Og Emma fikk rundering!

Nytt terreng for Emma og vi startet med en liten påvirkning. Hun løp fint ut. Jeg gikk og hentet henne og neste slag var uten påvirkning, tror jeg... Ivertfall var det ikke mange påvirkninger, kanskje det var 2 el 3 totalt. Husker ikke helt, men lurer på om det ble et blindslag også, da hun ikke fant Frode på ene siden... :-P
Det har jo godt nesten en uke siden forrige onsdag, og da blir det vanskelig å huske... 

Ivertfall hadde hun ca 10 slag og det var en blanding av flying og sending fra midtlinja når jeg hentet henne.
Veien/midtlinja her svinger veldig og da fikk hun litt utfordring i å løpe beint ut... Da ble det til at hun løp i den retningen vi hadde når vi startet. Da jeg så det, gikk jeg ut og hentet henne. Når jeg så stilte henne opp i rett retning, løp hun beint ut.
Kjekt og nyttig med ukjent terreng og lurt å gå litt tilbake både ift påvirkning og flying (dvs ikke kjøre flying).

Bilde fra Dale:

Ingen kommentarer: