søndag 8. desember 2013

Vinter i Stavanger...

Først to dager med storm og uvær, så kom lørdagen, med stort snøfall! Det snødde så mye da jeg stod opp for å gå på trening, at jeg "feiga ut"... Hadde lite lyst å sette bilen fast i ei grøft på Sviland. Regnet ikke med at de småveiene på bygda, var de første til å bli måka. Det sluttet etterhvert og snø og jeg møtte Gro i Sørmarka litt utpå dagen. Der var det skikkelig julekortstemning, utrolig flott!
Vi fikk nyte denne dagen i snøen, for allerede søndag var det meldt 9 grader og regn...

Her er et knippe bilder fra dagen!
 Emma
 
 
Slik så det ut på terrassen og i hagen kl 08.00, alt var kommet ila natta:



Flotte Isi på snart 11 år!

Mye snø i Sørmarka:

Mange velta trær etter stormens herjinger:

Winterwonderland:

Sol var det også, innimellom:

Tunge grantrær gav skikkelig julestemning:

Maja og Emma. Alltid noe spennende å snuse på i/under snøen:



Emma i full fart mot oss:

Snuse...snuse...

Julekort

Fikk også tatt et bilde av en liten fugl som satt å spiste på noen "frø",
 minnte meg på at jeg må kjøpe inn fuglemat til hagen:


 Gro, Maja og Isi i snøen

Emma hopper alltid opp på borda...



Mine to skjønneste jenter:

*Smask*

Hva har du...?

På toppen av marka kom også SOLA!!!

Emma møter en golden på turen, tjo og hopp og kom så leker vi...




Emma:

På tide med litt kakao... Emma hjelper oss å få snøen ned fra bordet:

 Mye snø ja...

Ingen kommentarer: