lørdag 10. januar 2009

Diare... og bitte litt søk

Isi har vært dårlig i magen siden torsdag ettermiddag... Da hadde hun diare så det holdt... Usjjj det er skikkelig ekkelt altså.
Natt til fredag (i 12 tia på natta..) kastet hun opp også. Rakk akuratt ut med henne heldigvis. Tror det må ha vært noe hun fikk i seg på tur onsdag. Da så jeg hun stod å "gaflet" i seg noe, men var så langt borte at jeg så ikke hva det var. Det er bakdelen med å ha et matvrak av en hund. Hun ETER alt som er altså...

Hun har fastet siden torsdag morgen. Har kun fått biola og zoolac. Vi har heller ikke vært særlig tur, hverken torsdag eller fredag.
Lørdag droppet jeg også treningen. Hun kan ikke få godbiter, og jeg vil hun skal ta det litt med ro i dag også.
Jeg fikk dermed tatt ned restene av jula og handlet endel som jeg skulle ha gjort for lenge siden...

Etter handleturen kjørte jeg til Sviland for å gå en liten tur.
Der var retrieverklubben akuratt ferdig med sin trening. Jeg og Gro gikk en liten tur sammen.
Isi virket være i god form, og sulten som vanlig igjen heldigvis... jeg kjente det kriblet litt i "treningsfoten" og spurte forsiktig om Gro ville være figurant på en bitte liten runderingsøkt. Det ville hun!!!

Isi fikk dermed søke litt også. En mikroøkt, 3 blindslag og så funn. Ingen godbiter (jo forresten Gro fikk lov å gi henne TO små biter med karbonade), men hun fikk leke med to nye pipeleker med "hale" på. De var kule fordi man kunne holde i "halen" og leke jaktlek :-)

Ingen kommentarer: