søndag 8. mars 2009

Ei travel helg og Isi er blitt 6 år!!!

Lørdag morgen startet tidlig. Jeg skulle hjelpe retrieverklubben med runderingstrening og ville gå en god tur med Isi først.
Det ble en fin dag på Sviland hvor mange kjekke retrieverfolk og hunder var samlet. Det gikk i ett hele dagen, kun avbrutt av en liten lunsjpause.
Isi fikk også en liten runderingsøkt før lunsj, der hun fant og meldt på to av deltakerne.

Da vi var nesten ferdige, nærmere bestemt ca 17.10, ringte alarmtelefonen. Det var en eldre mann som var savnet i Sandnes. Kunne jeg møte opp og hjelpe til med å søke etter ham?
Siden vi var omtrent ferdige sa jeg straks ja.
Jeg var forsåvidt klar, der og da, men OL (Operativ leder), Paul, skulle først inn på politihuset i Stavanger for å få mer info og planlegge søket med de andre frivillige, så da kunne jeg reise hjem og koke te og lage matpakke.
Det ble søk lørdag kveld samt nesten hele søndag, så det ble en travel helg. Mer om leteaksjonen i neste innlegg.

Og attpåtil så hadde Isi bursdag i går, 7 mars!!!
Hun er nå blitt hele 6 år, gud så fort tia går....


Her er beinet Isi fikk i forsinket bursdagspresang.
Gjett om hun koser seg:




9 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med gårdagen, Isi! Stor jente nå! :-) Absurd, synes det bare er kort tid siden du var liten valp! Håper matmor hadde ekstra snack på menyen i går! :-)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Isi, så aksjon i bursdagsgave, da gitt. Det er ikke dårlig :)

Tone sa...

Ja tia går kjempefort.. Nei, det ble dessverre ikke noe snacks i går... Da var det jo leteaksjon og da vi kom hjem ca kl 24.00 så stupte jeg i "loppekassen"...
Men hun skal få et STORT bein i kveld. *Hysj*...hun vet det ikke enda :-)

Tone sa...

Ja Aud, leteaksjon i bursdagsgave er vel ikke verst!!

Anonym sa...

Neida, skal ikke sladre.. Psssssst! Du Isi.....

Gro sa...

Det var litt av et bein, ja. Gratla med gårdsdagen Isi!!!!

Klem fra Gro og Maja!

Tone sa...

Isi takker for alle hilsener!
Beinet er digert ja, og hun får ikke spise hele på en gang. Jeg tar det etter en times tygging og så får hun tygge mer en annen dag... Det er jo rått, og da blir magen lett litt hard hvis hun spiser for mye.

Det er butikken på Sandnes, som også selger vom og hundemat, som selger disse beina i frossen tilstand.
Et slikt bein i måneden el annahver måned holder tannsteinen unna!

Aud Venke sa...

Det var eit godt tips.
Eg skulle bare seie at eg oppdaga ei søt rosa veske bak i bilen min. Ekko syns ho lukta godt, men det var jo jentefarge :). Skal eg gje den til Gro neste gong eg ser henne?

Tone sa...

Aud Venke: Jeg har ikke merket at den er vekke engang...Flott at du gir beskjed!
Nå blir Isi glad. Hun elsker "stjeleveskene" sine (selv om de er rosa...).
Ja, du kan bare gi den til Gro.