lørdag 14. mars 2009

Svisj...svusj....i Vigreskogen!



Rundering igjen i dag.... (I wonder why..) Det var John, Jørn og jeg i den lange løypa.
Ritva, Ronny, Ola og Morten var i "lilleløypa".

I dag skulle Isi få masse funn og ikke så lange økter. Vi startet og hun fikk funn på de 3-4 første. Hun gikk rett i lek. Så ble det to (eller var det tre...?) blindslag før hun igjen gjorde funn - på funn - på funn - til forbi "rådyrplassen". Full fart hele tiden, svisj..svusj... fra side til side, og så plask...plask.. uti pyttene... Det var en svær dam midt på midtlinja, som vi måtte gå lange veier utenom, tydelig at det har regnet mye i det siste. En gang måtte jeg forresten sende på nytt da hun stoppet og drakk og badet. Går greit ut da jeg sender på nytt :-)



Etter lunsj ble jeg med i "lilleskogen". la ut 3 figuranter ( Morten, Ritva og John) på forhånd og igjen rett i lek. Dvs hun meldte på første fordi hun var for rask :-)
En blanding av blindslag og funn. Til slutt trente jeg litt melding med løsbittet. Kun innkomst (fra figurant og inn til meg - holde fast og "Vis mann"). Kjekt med litt momentrepetisjoner, selv om hun ikke har problemer med meldingen.

Til slutt tok John og Odin feltsøkprøven, og de bestod med glans. Alle 4 gjenstander funnet innen tiden. GRATULERE!!!

Her er en liten "filmsnutt" fra dagens trening. Hadde faktisk også en slik "miljatrøseknapp" på kameraet som gjør at man kan ta maaaaaange bilder i superrask rekkefølge. Det ser ut som film:



7 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempekul film, Tone!!! Du e bidd reine foto/data-geniet!! :-)

Tone sa...

Nåja.. det var nok å ta litt vel hardt i...
Får forresten ikke sett den her i bloggen, for det bare stopper opp...??? :-(
Men har den jo lagret da, så jeg får jo sett den.
Godt den ikke stopper når andre skal se den ivertfall.
Ser du har lagt din film ut i You Tube...Hvordan får du det til?

Aud Venke sa...

Stilig "film". Har aldri prøvd på å legge bileta ut på denne måten. Kjempebra!

Anonym sa...

Der va du åsså på YouTube! Sjempeflinke! :-)

Tone sa...

Tja, det gjekk jo bra ja :-)

Men nå må eg finna ud kossen eg får sånne "skriftplakater" midt i filmen, te ikkje å bare svisje forbi i full fart... Det må nok gjørrs i redigeringsprogrammet, men KOR....????

Anonym sa...

Jeg fikser det med å lage flere små filmer som jeg senere lager en hel film av. Da kan jeg variere lengden på hvor lenge bilder og skriftplakater vises. Det er en funksjon med å lage slike plakater, vi kan ev. ta det en sånn fotoogitsupporttelefonsamtale. :-)

Gro sa...

Kjempestilig med slike "filmer"! Tenk, alt det me ikkje vett fins på på apparatene. Kanskje eg og har en sånn ein? Kanskje det av å te e lurt å lesa bruksanvisningen alikavel.....he he. Viss eg bare hadde visst kor an va henne....