onsdag 4. mars 2009

Speedrundering i ordets rette forstand...

Onsdag kveld var lag 2 på Sviland. Vi var 6 stk og 5 ville rundere.
Det var faktisk lyst til klokka var rundt 19.00, det er skikkelig herlig å merke at våren er i anmarsj. Temperaturen derimot var ikke mye vårlig... Det var jo plussgrader, ca 5, men det blåste mye, så det var skikkelig kaldt.

Isi var MEGAKLAR for noe action nå, etter en periode med litt lite tur og ingen trening.
Vi runderte nesten opp til krysset og hadde mest funn. Hun gikk rett i lek, og jeg gikk på midtlinja og lekte "flyvertinne"... ( Sier "Runder" og peiker med armene til siden) :-)
Det var greit å kun gå på midtlinja i dag, siden influensaen ennå sitter litt i kroppen. Hadde tilogmed et aldri så lite "tilbakeslag" av hosting og vondt i halsen igjen i går og i dag, men krysser alt jeg har for at det er noe som går raskt over. Holdt ivertfall ut hele kvelden, det var jeg noe usikker på da jeg kom.

Vi startet med funn av Aud på venstre siden, så gikk hun over Kaare, løp bare noen meter fra ham på "feil" side ift vinden. Det ble altså et blindslag her og så funn av Aud igjen.
Det ble noen flere funn på begge sider opp til svingen. Så tok jeg inn figurantene, men Nina var da allerede gått opp i steinura.
Det ble noen blindslag og en drikkepause i bekken før hun fant Nina. Avsluttet så med noen blindslag. Det var skikkelig fart i Isi i dag :-)

Ingen kommentarer: